Известие

Collapse
No announcement yet.

Бубина или ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Бубина или ???

    Здравейте колеги,от известно време,където мина всеки казва че колата работи на три цилиндъра! Колата е 1.4,боксер.Смених свещи и кабели преди месец,възможно ли е да е от бубината??? Но пък всички свещи са с еднакъв нагар , и друго важно колата работи само на газ,и съм я купил с друга бобина,демек не са две,а е една голяма,даже идея нямам от какво е! Дайте акъл,преди да тръгна да хвърлям пари на вятъра,за безумни диагнози на пишман майстори. Благодаря предварително.
    sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

  • #2
    Леле,ми аз като гледам и Фиат,и Опел,и алфите имат такава бубина като моята,еднаква е с тази на АР 146 1.6 боксер,ама само на външен вид,те и другите са такива,ма незнам дали ще стане да сложа бубина от 1.6,или от Фиат ,или от Опел ,да не стане беля,гледам и кабелите ми до буксата на бобината са преправяни,ама нямам идея за какво иде реч
    sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщение
      Леле,ми аз като гледам и Фиат,и Опел,и алфите имат такава бубина като моята,еднаква е с тази на АР 146 1.6 боксер,ама само на външен вид,те и другите са такива,ма незнам дали ще стане да сложа бубина от 1.6,или от Фиат ,или от Опел ,да не стане беля,гледам и кабелите ми до буксата на бобината са преправяни,ама нямам идея за какво иде реч
      Защо като за начало не се разбере дали наистина колата работи на 3 цилиндъра!?
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #4
        Как мога да направя тази проверка пред блока

        ---------- Post added at 10:06 ---------- Previous post was at 10:05 ----------

        Интересното е пак казвам че и четирите свещи са с еднакъв на цвят нагар-керемиден
        sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

        Comment


        • #5
          Може да има и по-културен начин, ама аз те съветвам при работеща кола да почнеш да вадиш кабелите от към свещите един по един. Ако не промени работата при някой от тях значи ясно.

          И мойта на бензин като че ли прекъсва, ама положението е съвсем друго ако извадя някой от кабелите и заработи наистина на 3 цилиндъра...
          Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
          Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

          Comment


          • #6
            Ако работи на три цилиндъра, тресе яко. Не мога да си обясня как бобината ще е като на 1.6. При 1.3 комутаторът е в компа, при 1.6 в бобината. Да, бобина на 1.6 може да не подава искра само на 1цилиндър. Моята след старт тръгваше на 3 цилиндъра, ако веднага подам газ - гърмеше. След няколко секунди работа от време на време включваше четвъртият цилиндър, след което си се оправяше и нямаше проблеми. До следващият старт. Смених я - оправи се. Понеже не мога да си го обясня си поиграх и след два месеца - обратна смяна. Проблемът се появи. Преди да сменяте каквото и да е, трябва да се установи що за мотор и комп карате. Ако се стигне до заключението че това е правилната бобина - взимате от морга с уговорка да я върнете ако не работи, или от другарче, гарантирано изправна, за проба.
            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

            Comment


            • #7
              Ами,моята бубина е еднаква с тази на 1.6,и пак казвам че има видима промяна в инсталацията до бобината,а мотора е 1,4,и незнам какво е правено ,за съжаление собственика от който я купих-почина миналата година,и сега съм шах и мат,а разбирачи в сервизите бол,кой от кой по луди идеи дава. Утре ще снимам бубината,но пак казвам ,едно към едно с тази на 1,6,а на 1,4 трябва да са две,а тук е една голяма
              sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

              Comment


              • #8
                Сега ходих да видя за оттечки,два от кабелите се допират до метал(желязната тръбичка дето подава гориво в двете дюзи в ляво),и яко светят там,като ги поместя спират,но почват да светят там където ги държа,като ги наглася да не ги държа,и да не допират в метал,спират да светят! Мисля утре да сложа дебел маркуч на рейкта така че кабелите да опират в него. А какво се случва когато кабелите са се опрели в метала и искрят,има ли пряко влияние на работата на мотора??? Аа,мотора не тресе яко,а отвреме на време претриса,но аз това го отдавам на смотаната газ,защото го прави рядко(когато налея смотана газ).
                sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

                Comment


                • #9
                  Трябва да смениш кабелите.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Днес ще ги сменя,и ще видя дали ще светят пак като ги пипна
                    sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

                    Comment


                    • #11
                      Е той боксера така си работи с леко хълцане и притрисане .... ама то така се гадае дали прекъсва или е нормалното
                      Alfa 145 1.4 t.s

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщение
                        Днес ще ги сменя,и ще видя дали ще светят пак като ги пипна
                        Не трябва да светят.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Колега внимавай какви кабели взимаш, че има боклуци на пазара, конкретно от KW не съм доволен...
                          Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                          Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            Не трябва да светят.
                            Едно е да прехвърлят искри (да са пробили) друго е около кабелите да се получава едно леко сияние...
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                              Едно е да прехвърлят искри (да са пробили) друго е около кабелите да се получава едно леко сияние...
                              Аз купих чисто нови кабели и през тях при рязко подаване на газ прехвърчаха искри, където се допират или са близко до метал. На газ колата връщаше, гърмеше във всмукателния колектор и т.н.

                              Върнах си старите, които са си фабрични Фиат/Ланча - имат леки сияния понякога, но нито връща газ нито гърми, колата работи по-устойчиво, та не знам дали са за смяна и те, но бих ги сменил само с нови фабрични, които пък се оказа, че нито в Ауто Италия имат нито могат да ми ги поръчат от Италия.

                              В тоя ред на мисли, запознат ли е някой колега дали за 1.3 боксер могат да се ползват кабели от нещо друго от Фиат групата (примерно бубините са същите като на Пунто...)?
                              Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                              Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                              Comment

                              Working...
                              X