Здравейте колеги,от известно време,където мина всеки казва че колата работи на три цилиндъра! Колата е 1.4,боксер.Смених свещи и кабели преди месец,възможно ли е да е от бубината??? Но пък всички свещи са с еднакъв нагар , и друго важно колата работи само на газ,и съм я купил с друга бобина,демек не са две,а е една голяма,даже идея нямам от какво е! Дайте акъл,преди да тръгна да хвърлям пари на вятъра,за безумни диагнози на пишман майстори. Благодаря предварително.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Бубина или ???
Collapse
X
-
Леле,ми аз като гледам и Фиат,и Опел,и алфите имат такава бубина като моята,еднаква е с тази на АР 146 1.6 боксер,ама само на външен вид,те и другите са такива,ма незнам дали ще стане да сложа бубина от 1.6,или от Фиат ,или от Опел ,да не стане беля,гледам и кабелите ми до буксата на бобината са преправяни,ама нямам идея за какво иде речsigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER
-
Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщениеЛеле,ми аз като гледам и Фиат,и Опел,и алфите имат такава бубина като моята,еднаква е с тази на АР 146 1.6 боксер,ама само на външен вид,те и другите са такива,ма незнам дали ще стане да сложа бубина от 1.6,или от Фиат ,или от Опел ,да не стане беля,гледам и кабелите ми до буксата на бобината са преправяни,ама нямам идея за какво иде речsigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Може да има и по-културен начин, ама аз те съветвам при работеща кола да почнеш да вадиш кабелите от към свещите един по един. Ако не промени работата при някой от тях значи ясно.
И мойта на бензин като че ли прекъсва, ама положението е съвсем друго ако извадя някой от кабелите и заработи наистина на 3 цилиндъра...Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex
Comment
-
Ако работи на три цилиндъра, тресе яко. Не мога да си обясня как бобината ще е като на 1.6. При 1.3 комутаторът е в компа, при 1.6 в бобината. Да, бобина на 1.6 може да не подава искра само на 1цилиндър. Моята след старт тръгваше на 3 цилиндъра, ако веднага подам газ - гърмеше. След няколко секунди работа от време на време включваше четвъртият цилиндър, след което си се оправяше и нямаше проблеми. До следващият старт. Смених я - оправи се. Понеже не мога да си го обясня си поиграх и след два месеца - обратна смяна. Проблемът се появи. Преди да сменяте каквото и да е, трябва да се установи що за мотор и комп карате. Ако се стигне до заключението че това е правилната бобина - взимате от морга с уговорка да я върнете ако не работи, или от другарче, гарантирано изправна, за проба.Арфа Ромео 146 1.6 боксер
Comment
-
Ами,моята бубина е еднаква с тази на 1.6,и пак казвам че има видима промяна в инсталацията до бобината,а мотора е 1,4,и незнам какво е правено ,за съжаление собственика от който я купих-почина миналата година,и сега съм шах и мат,а разбирачи в сервизите бол,кой от кой по луди идеи дава. Утре ще снимам бубината,но пак казвам ,едно към едно с тази на 1,6,а на 1,4 трябва да са две,а тук е една голямаsigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER
Comment
-
Сега ходих да видя за оттечки,два от кабелите се допират до метал(желязната тръбичка дето подава гориво в двете дюзи в ляво),и яко светят там,като ги поместя спират,но почват да светят там където ги държа,като ги наглася да не ги държа,и да не допират в метал,спират да светят! Мисля утре да сложа дебел маркуч на рейкта така че кабелите да опират в него. А какво се случва когато кабелите са се опрели в метала и искрят,има ли пряко влияние на работата на мотора??? Аа,мотора не тресе яко,а отвреме на време претриса,но аз това го отдавам на смотаната газ,защото го прави рядко(когато налея смотана газ).sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER
Comment
-
Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщениеДнес ще ги сменя,и ще видя дали ще светят пак като ги пипнаНе всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеНе трябва да светят.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеЕдно е да прехвърлят искри (да са пробили) друго е около кабелите да се получава едно леко сияние...
Върнах си старите, които са си фабрични Фиат/Ланча - имат леки сияния понякога, но нито връща газ нито гърми, колата работи по-устойчиво, та не знам дали са за смяна и те, но бих ги сменил само с нови фабрични, които пък се оказа, че нито в Ауто Италия имат нито могат да ми ги поръчат от Италия.
В тоя ред на мисли, запознат ли е някой колега дали за 1.3 боксер могат да се ползват кабели от нещо друго от Фиат групата (примерно бубините са същите като на Пунто...)?Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex
Comment
Comment